så kan det se ut!

Här sitter jag på IKEA. Skulle testa detta och skicka från mobilen och direkt hit, o se där ja, va fint det gick. Fantastiskt när saker och ting fungerar. Vi befinner ju oss fortfarande i “lärakännavarandrastadiet” så att en liten pic på mig till skadar väl inte;)
För att då relatera till min huvudsakliga anledning till denna blogg är det väl inte mer än rätt att jag förtäljer vad Sara hade på sin nuna i detta pic! Så, färgad dagkräm, lite löspuder, lite solpuder och lite gel på brynen och lite gloss på läpparna så är jag klaar för dagen. Dessa godbitar kommer jag mer detaljerat berätta om såklart.. Jag har ju mina favoriter jag inte vill skall vara slut i mitt skåp.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 responses to “så kan det se ut!

  1. i dag, jag ville kolla din blogg men “. com” eller “. se” inte fungerade så jag direkt kom till din wordpress. Kanske du vet det, men det var bara så att du visste.

  2. ja något har hänt, håller på att fixa… men du ska ha tack.. Det är ju dock samma men ändå… Kul när saker fungerar som sagt:S

Leave a Reply

