tanta

jag är inte riktigt frisk än, fortfarande utan makeup. jag längtar så jag kan avlida tills att få sminka mig riktigt ordentligt för en skojig bella eller nåt. elle ja, jag kan makea mig hur mycke eller lite jag vill vilken dag som helst. allt handlar om lust och inspiration såklart, precis som med kläder, smycken och dylikt.

men detta verkar ju funka alldeles fint. så när jag gjort en liten snabb make på någon av mina vänner kommer jag ju kunna posta det här och dela med mig, perfekt skulle man kunna säga. jag ska ju då tänka på att ha den på rätt sniska såklart.

idag har det varit lite problem med denna sida, jag försöker att göra en kategori som heter gottohaves men den envisas med mig, eller så är det jag som är lite bakom flötet. skam den som ger sig.

Posted by ShoZu

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

